Podcast: Hoe je de Evangelist van je business wordt met Ynzo van Tony's Chocolonely
met welk gevoel wil je mensen achterlaten, nadat ze een post of een nieuwsbrief van je lezen, een video van je kijken of een podcast van je geluisterd hebben? Als verhalenvertellende ondernemer is dit een vraag die je jezelf regelmatig mag stellen. Goede storytelling leidt uiteindelijk altijd tot een GEVOEL. En vanuit dat gevoel kan je jouw mensen inspireren om in actie te komen. Het gevoel dat mijn team en ik in al onze content ‘infusen’ is dat magistrale gevoel van Dat Het Mogelijk Is Voor Jou. Je eerstvolgende doorbraak staat voor de deur. Ook als je omstandigheid op dit moment niet perfect is. Ook als je twijfels hebt en je nog soms onzeker voelt Ook als je aan het groeien en aan het leren bent en nog niet zo ver bent als je wilde zijn. En al helemaal als je hart op de juiste plek zit en je van een loepzuivere plek komt met je intentie. Juist dan. Helemaal. Vanuit dat gevoel van eindeloze mogelijkheden, brengen we je in actie. Inspired action. Actie vanuit enthousiasme. Actie vanuit opluchting soms wel misschien. Actie vanuit de nieuwsgierigheid van wat er allemaal mogelijk is voor jou. En hint: er is zo freaking veel mogelijk voor je!! Ik ben er om je daar steeds weer aan te herinneren. In de Zarayda Podcast van deze week ook weer dat gevoel. Ik praat met Ynzo van Zanten die misschien wel de tofste baan van de wereld heeft. Hij is de Chief Evangelist voor het duurzame, slaafvrije chocolademerk Tony Chocolonely en hij reist de hele wereld over om mensen verliefd te laten worden op de powerful missie van het bedrijf (hij zit nu geloof ik in Mexico om voor een grote groep mensen te spreken). Ynzo vertelt ons waarom wij als ondernemers zelf de Chief Evangelist van ons eigen bedrijf moeten zijn. Hoe we de kern van onze brandstory en missie haarscherp kunnen verwoorden. En hoe we de wereld verliefd kunnen laten worden op ons werk. Het is echt een prachtig inspirerend gesprek geworden en zoals je van me gewend bent, heb ik weer een gratis downloadable inspiratiesheet voor je erbij gemaakt. Met de 4 vragen die je helpen om je eigen missie en brandstory haarscherp te verwoorden. Ynzo’s verhaal en de gratis download zetten mensen in beweging.