Oninteressant verhaal? Da's juist fijn voor de media

het zijn de meest gewone verhalen die het meeste kans maken. Hoe normaler je bent, hoe meer kans je maakt om ontdekt te worden. Jij. Als ondernemer. In de media De meeste kans maken juist die mensen, die bedrijven en die verhalen: De meest alledaagse verhalen. De minst spectaculaire verhalen. En het is het fijnst als de afzender GEEN bekendheid of BN'er is. Veel ondernemers geloven niet dat ze, juist omdat ze heel gewoon zijn, super interessant zijn voor de media. Waarschijnlijk ben je opgevoed met het idee dat, om je als freelancer of ondernemer een heeeeul bijzonder verhaal met hebben om bijvoorbeeld gevraagd te worden voor een podcast. Of om in een mooi tijdschrift te staan met je business. Of om gevraagd te worden als spreker op bij een tof event. Maar wat als dat juist niet zo is? Wat als de media op zoek is naar HERKENBARE verhalen? Wat als je met je business JUIST interessant bent als je: * iets doet wat iedereen zo ongeveer ook doet (bijv: business coach) * je een burn-out hebt gehad * je eigenlijk niet precies weet wat je wil * je er NIET uitziet als een model of Miss Nederland * je eigenlijk nog helemaal niet zoveel geld verdient als je eigenlijk wil Gooi heel even je oude beeld van media overboord en let this into your brain. Je hoeft niet iemand anders te zijn om ontdekt te worden. Om gekozen te worden. Om gevraagd te worden. Maybe, geloof je me niet. Da's ok. Maar geloof je het wel als niet 1 maar 2 journalisten je vertellen dat het wel zo is?! Let's find out. Vandaag in de podcast heb ik ondernemer Eve Tomaszewski te gast. Eve is de oprichter van de Goaldigger's Club, een heel cool netwerk voor vrouwelijke ondernemers die grote dromen hebben. Eve komt, net als ik, uit de mediawereld. Ze schreef voor bladen als de Cosmopolitan, de Grazia en LINDA.meiden. Ze werkte in New York voor het iconische blad Vanity Fair. En ze is ook een grootdromende, gedreven ondernemer. Eve en ik hebben een amazing podcast voor je opgenomen over hoe jij als ondernemer, juist met een heel alledaags verhaal, ontdekt kan worden door de media. * We vertellen je hoe simpel het eigenlijk is, als je maar snapt wat het principe van Het Haakje is * Eve vertelt ook hoe zij gevraagd werd door een uitgever om een boek te schrijven door een hele slimme maar simpele strategie * En we hebben het over de grote mediakansen die er op dit moment liggen voor ondernemers in Nederland.

Eve is superinspirerend en het gesprek zit vol eye openers! Het is een geweldig mooi, leerzaam gesprek geworden dat je echt geluisterd moet hebben! Luister de podcast hier terug op iTunes En hier op Spotify Hoe ontdek je wat jouw herkenbare verhaal is en hoe je daarmee ontdekt wordt door de media? Dat is waar ik je mee help! Zoals je misschien wel weet, lanceerde ik deze week een NIEUWE GRATIS MEDIA TRAINING voor ondernemers. ZICHTBAAR IN DE MEDIA heettie. In deze gratis training krijg je van mij 11 kant-en-klare e-mail pitches die je kunt invullen en opsturen naar verschillende media. Hier staat woord voor woord in wat de persoon aan de andere kant van die mail wil lezen. Hoe ik dat weet? Ik gebruik ze zelf. Al jaren. Toen ik m’n vlog bij de Linda pitchte bijvoorbeeld. Of een interview scoorde in een groot magazine. Deze gratis training duurt een week. In die week zijn er 4 live trainingen waarin ik je leer hoe je je verhaal helder krijgt voor de media. Hoe je weet welke media voor jou interessant zijn. En hoe je de media pitch scripts inzet. De training is 100% gratis en volg je vanachter je laptop of met je telefoon. Het wordt AMAZING en we starten op 7 oktober. Ontdekt worden door de media is een KEUZE. En met deze training leer ik je hoe je daarvoor kiest. Zodat jij via de media weer veel meer mensen kan inspireren. En je business kan groeien. SCHRIJF JE HIER IN VOOR DE GRATIS ZICHTBAAR IN DE MEDIA TRAINING