Laatste kans Early Bird korting voor BraveNewMediaWorld! (nog maar 11 kaarten beschikbaar)

Waarom werk je zo hard? Ik zat gisterochtend met een decaf cappuccino en een boek op mn schoot en dacht na over deze vraag. Onzekerheid. We werken veel te hard uit onzekerheid. Nee, hoor, denk je misschien. 'Ik werk hard uit passie. Omdat ik een missie heb. Ik hou van mijn bedrijf. Droom van succes en ik wil heel veel mensen helpen. Daarom werk ik zo hard als ik kan.' Ik snap je. Voel je. Betrap mezelf heel vaak op dit soort gedachten. Qua gevoel klopt het maar toch zijn ze maar half waar. Durf even iets dieper met me te graven: Ondernemen is een geweldig avontuur. Groots. Fantastisch. Er zit zoveel energie en leven in. Tegelijkertijd is het ook een heel onzeker bestaan. Alle succes hangt af van jou. En daarmee dus ook alle falen. Er is maar een klein deel waar we controle over hebben. Op heel veel belangrijke factoren hebben we geen invloed. Factoren die bepalen of we genoeg verdienen. Omstandigheden die buiten ons om bepalen of het succesvol wordt of niet. Veel ondernemers drukken deze grillige realiteit weg door hard te werken. Steeds harder te werken. Hoe harder je werkt, hoe minder je die onzekerheid voelt. En hoe meer je je in controle waant. In theorie is het een aardig idee. Maar in werkelijkheid is dit is de prijs die je ervoor betaalt: LUI DENKEN. Hoe harder je werkt in je business, hoe minder tijd er over blijft om te werken AAN je business. AAN je succes. AAN je toekomst. AAN je zekerheid. Er is geen tijd en dus denk je er niet over na. Dat noem ik LUI DENKEN. Niet uit luiheid. Maar uit tijdsgebrek. En het rotste hieraan is, dat je hiermee de survival en het succes van je business het meest ondermijnt. Hard werken en lui denken zal, op den duur, voor de meeste ondernemers de ondergang van hun business betekenen. Sorry voor de wake-up call. Geen leuk nieuws. Maar wel waar. Vorige week toen ik in San Diego was voor mijn Mastermind, werd hier ook weer op een diep level over gesproken. En kreeg ik zelf op een nog veel dieper level weer die wake up call. Wat heb je nodig om los te komen van het Hard Werken, Lui Denken - hamsterwiel? Ik geloof erin dat De Juiste Omgeving daarin een cruciale rol speelt. In de juiste omgeving, met de juiste mensen (mensen die al verder op het pad zijn waar jij je op bevindt en die al het leven leiden waar jij van droomt) kom je tot eye-openers. Tot nieuwe inzichten. Tot nieuw gedrag. Tot een nieuwe manier van kijken en daarmee van doen. Dat is de paradox van ondernemen. Je begint je business in je eentje maar om echt succesvol te worden, heb je anderen nodig. Om succesvol te ondernemen heb je de support, de ogen en de aanmoediging van anderen nodig. Het kan niet alleen maar afhangen van jouw wilskracht. Van jouw kijk op de dingen. Van jouw harde werken. Alleen jij die alles moet en doet, is een losing game. De juiste mensen die je willen helpen. Die met je willen meekijken. Die je willen mentoren en waar je van kan leren. Dat maakt het verschil. Dat maakt jouw succes. Alle succes in mijn eigen business is ontstaan uit de connecties die ik maakte met anderen. Van mijn gouden eerste business-idee (VideoBusinessSchool), mijn online talkshow theWhyGirl die ontdekt werd door TLC tot in jaar 2 van mijn business al door de 100.000 euro grens met mijn omzet, het kwam allemaal door andere mensen. Zonder de hulp, inzichten, mentoren en connecties was het me allemaal NOOIT gelukt. De voorspoed in je business komt altijd VIA anderen mensen op je pad Daarom is een evenement als BraveNewMediaWorld zo belangrijk https://www.zarayda.nl/event/ Omdat de hele opzet van Brave bedoeld is om je te connecten met de juiste mensen, de juiste ideeën en de juiste kansen om VRIJER te worden in je business. Vrijer vanuit de kans om zichtbaarder te worden. En om door de juiste mensen met een groot hart en met nog grotere invloed gezien en ontydekt te worden. De juiste dingen zien en door de juiste mensen gezien worden. Dat is wat er elke editie gebeurt: Eventorganiser Natalja kwam tijdens BraveNewMediaWorld los van de verlamming die je kan voelen als je veel dingen leuk vind en het gevoel hebt dat je moet kiezen om succesvol te zijn. Het mediapanel gaf haar de inzichten die ze nodig had https://www.zarayda.nl/event/ Ontwerper Jessica van der Werff was al bij een eerdere editie van BNMW. Dat raakte haar zo en heeft zoveel verandering gebracht dat ze deze editie ook graag weer langs kwam. Het praktische media- panel gaf Jessica wat ze nodig heeft om nog meer te gaan staan voor haar missie en business Schrijver Coby kreeg bij BraveNewMediaWorld de wake up call dat ze echt veel kansen laat liggen met beeld voor haar zichtbaarheid. Dankzij het media- en ondernemerspanel kreeg ze heeft veel praktische inspiratie over hoe ze dat kan aanpakken. Coach Rob werd met zijn verhaal ontdekt door de hoofdredacteur van de Happinez. Hij stond met een mooi artikel in het blad, is nu terugkerend columnist en stond op het 3 daagse Happinez Festival op het podium

https://www.zarayda.nl/event/ Boekuitgever Linda had al een editie gemist en wilde er dit keer echt bij zijn. Connecten met het Media panel gaf haar de kans om echt gezien te worden in haar verhaal en om praktische tips te krijgen over hoe ze dat grotere podium kan pakken. Ondernemende moeder Myrte Kempen durfde voor BraveNewMediaWorld niet eens een profielfoto te uploaden op Facebook. Tijdens Brave kwam de doorbraak. Nu gaat Myrte moeiteloos live op Instagram (met make up of zonder!) en wordt haar werk ontdekt door droomklanten & door de media Beginnend podcaster Jorna gaf zichzelf met BraveNewMediaWorld een cadeau en daarmee ook aan haar klanten. In gesprek kunnen zijn met het media panel (o.a met Puck van LINDA.tv) opende haar de ogen over de mogelijkheden die er voor haar als ondernemer liggen. Food expert Farin is al 10 jaar ondernemer. En in die 10 jaar is er van alles veranderd in de manier waarop we connecten met onze klanten en doelgroep. Farin wilde inspiratie om authentiek zichtbaar te worden in deze nieuwe social mediawereld. Zodat ze haar doelgroep kan blijven inspireren. Op BraveNewMediaWorld vond ze de praktische inspiratie die ze zocht Opruim expert Irma wilde in een omgeving zijn die haar dwong om echt naar zichzelf te kijken om te ontdekken: wat heb ik nou echt te vertellen en hoe? Dat bracht haar naar BraveNewMediaWorld. Voor haar was de connectie met andere ondernemers en de praktische tools die ze kreeg om ter plekke krachtige keuzes te maken en door te pakken het belangrijkste cadeau dat ze kreeg op BraveNewMediaWorld Virtueel Business Manager Angelique ontdekte tijdens Brave wat haar verhaal uniek en media-geniek maakte. De hoofdredacteur van de Happinez zag en ontdekte dat ook met als gevolg dat Angelique in 1 jaar 2x in de Happinez stond
Businesscoach Fijke zag in BraveNewMediaWorld een kans zich verder te ontwikkelen en om hele powerful nieuwe connecties aan haar netwerk toe te voegen. Ondernemer Joyce van Ombergen woont in Malaga en ontdekte op BraveNewMediaWorld een business bestie in coach Karen die in Delft woont. Tijdens Brave spraken ze af dat ze elkaar klankbord en cheerleader wilden zijn en met elkaars business strategieën mee zouden denken. Dat doen ze sinds Brave nog altijd regelmatig via Skype. En ze zoeken elkaar ook live op! Dit is je laatste kans voor een Brave kaartje met de early bird korting. Vanaf vanavond gaat de prijs van een kaartje voor BraveNewMediaWorld met 43% omhoog. Plus we zijn bijna uitverkocht. Er zijn nog maar 11 kaartjes beschikbaar. Als je zit met een hart dat JA zegt maar een hoofd dat een beetje twijfelt.. Dit is het moment om je onderbuik te volgen. Haal hier een van de laatste 11 kaartjes voor BraveNewMediaWorld met korting Zarayda ps: het enthousiasme voor het BraveNewMedia-panel van deze keer is amazing! Kreeg je er al wat van mee via mijn Instagram?
https://www.zarayda.nl/event/