Jij straks ook in de Happinez?
Ze ontdekte me via Instagram. Las een paar van mijn posts, werd nieuwsgierig en bekeek via de link in mijn bio deze vlog. Ze zag die video van 4 minuten en toen besloot ze dat ze me wilde interviewen voor de Happinez. Om de filosofie en verhaal achter mijn bedrijf te beschrijven. Het werd een geweldig gesprek. Feitje: Meer dan 400.000 mensen lezen de Happinez online en via het blad zelf. Allemaal mensen die iets gaan lezen over mn business. Dat is toch crazy bijzonder! Het interview ligt begin volgend jaar in de winkels. Ik vertel je dit natuurlijk niet voor niets. Want ben jij je bewust van de enorme kans die je hebt om met social media een magneet te worden voor nieuwe klanten, leuke business kansen en dus zelfs media exposure? Ik merk de kracht van zichtbaarheid bij mezelf en de ondernemers die ik coach met hun video's en hun media dromen. Zo hielp mijn intuïtieve mediastrategie:
- een beginnende businesscoach om uitgenodigd te worden bij BNR Nieuwsradio
- een toen nog onbekende expert om genomineerd te worden voor de Opzij Top 100 van Aanstormend Talent
- een medium en spiritueel onderneemster ontdekt te worden door Chantal Janzen en haar toffe tijdschrift & C Magazine
- Wat het nummer 1 ding is dat je moet vertellen in je posts om van volgers je fans en klanten te maken
- Wat de grootste fout is op social die je juist klanten kost
- Wat de beste social media platformen zijn waar je met het minste werk het meeste resultaat behaalt