- ze na bijna 10 jaar ondernemen met een rem op hun zichtbaar nu radicaal het roer omgooien en heel zichtbaar worden
- ze expres 1,3 miljoen euro inkomsten lieten schieten en wat ze in plaats van dat geld wel belangrijk maakten
- ze erin geloven dat marketing en zichtbaarheid alleen effect heeft als het een beetje pijn doet
Follow us to receive the latest news!
Follow us to receive the latest news!
<:optin-form-placeholder>
Het deed een beetje pijn (nieuwe podcast + gratis training online!)
Topondernemer Tonny Loorbach vertelde me dat het een beetje pijn moest doen en daarom wilden ze mijn hulp. Zo cool. Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren van IMU (Internet Marketing Uni) zijn een begrip binnen hun ondernemersbranche. Ze zijn superjong (31 en 25 jaar), schreven best sellende business boeken en runnen 6 succesvolle bedrijven die samen miljoenen omzet genereren. Ze huurden laatst het Afas Circus Theater in Scheveningen af en hadden daar een uitverkocht event voor ondernemers. 1800 man in de zaal. Tonny neemt z'n team regelmatig op roadtrips naar het buitenland. Niet lang geleden nog een 2 weken lange roadtrip door California met 17 man personeel. Binnenkort maken ze, samen met mij en mijn team een Documentary In A Day over hun bijzondere bedrijf en hun persoonlijke verhalen achter hun business. Tonny en Martijn bombardeerden 2019 tot hun jaar van de zichtbaarheid. Ze schakelden mij in als hun ZichtbaarheidExpert, omdat ze een grote droom hebben met de impact van hun business. Ik nam een hele openhartige podcast met ze op waarin ze vertellen waarom:
Reactie plaatsen