Gevoelig

Je gaat pas echt resultaat zien als je durft om gedachtes en gevoelens zichtbaar te maken. Met feiten, tips en 'lege inhoud' alleen, ga je het niet langer redden. Lege inhoud. Mooie paradox is dat, he? Zichtbaarheid anno 2019 gaat veel dieper dan alleen maar delen WAT je weet. Mensen hebben geen behoefte aan nog meer informatie. Aan nog meer WAT-content. Daar worden we mee overspoeld. Daar is al een tsunami aan. Daar maak je het verschil niet mee. Het verschil maken met zichtbaar zijn en je business ermee laten groeien, zit in een hele andere hoek. We willen zien hoe jij de dingen ziet. Willen ons herkennen in wat je voelt. We willen aanhaken bij je visie. Bij WAAROM je de dingen doet. Vanuit welke MINDSET (of HEARTSET) je jouw keuzes maakt. Kortom: we willen weten wie JIJ bent. Waar jij in gelooft. Waar je voor bent. Hoe jij de wereld ziet, proeft, beleeft. Marketing in 2019 is wildly personal. En we zijn allemaal influencers (oeh, vies woord). Influencen heeft niets te maken met het aantal volgers dat je hebt. Het heeft niets te maken met sponsordeals. En het heeft al helemaal niets te maken met hoelang je al bezig bent of hoeveel geld je omzet in je business. Als je alle franje weg stript, is er maar 1 doel met wat jij deelt op social media, op je website en in je video's . Het doel om 1 iemand anders te laten kijken. 1 iemand de ogen te openen voor wat er allemaal WEL mogelijk is. Hoe het allemaal ook kan. Of hoe het anders kan. Begin dit jaar besloot ik voluit dat influencerschap te omarmen. In Amerika noemen ze het: Thought Leadership. En sinds ik het doe, komen de meest te gekke kansen op mijn pad: Ik heb sinds gister een vaste vlog op LINDA.tv Mijn eerste vlog kijk je hier.  

Supervlogger Sanny van het populaire Youtube kanaal Sanny Zoekt Geluk interviewde me op haar goed bekeken platform over succes en geluk.
(klik hier of op de afbeelding om het interview te bekijken) En ik was niet lang geleden te gast in mijn eerste Amerikaanse podcast. De Your Online Genius podcast. Om te vertellen wat ik van mijn scheiding leerde over ondernemerschap.
(klik hier of op de afbeelding om de podcast te beluisteren) Al deze kansen kwamen op mn pad en kon ik pakken omdat ik achter mn inhoud vandaan kom en laat zien wie ik ben en waar ik in geloof. Een van mijn beliefs is dat wij als ondernemers (en mensen) altijd de kans hebben om te SHINEN. Zelfs onder de meest SHITTY omstandigheden. Als we maar bereid zijn die kansen te zien en te omarmen. En als we het een prioriteit maken om te VERGEVEN. Wat persoonlijke vergeving en radicaal business succes met elkaar te maken hebben, ga je zien in de LINDA vlog, kan je bekijken in de Sanny Zoekt Geluk video en kan je beluisteren in de Amerikaanse podcast. En ik kan je vertellen, dit is pas het begin. Zowel voor mij als voor jou. Ik geloof er heilig in dat dit de belangrijkste shift is op marketing gebied om de komende tijd te kunnen bouwen met je business. De tijden dat je 'weg kwam' met alleen maar droge informatie, zijn voorbij Dus.. Welke gedachtes en gevoelens mag jij zichtbaar gaan maken zodat mensen je echt kunnen leren kennen? Mensen echt snappen wie je bent en waarom je doet wat je doet? Kom het me vertellen op Instagram. Ik maak een Insta post aan over dit thema en vind het leuk om van je te horen.