Gevoelig
Je gaat pas echt resultaat zien als je durft om gedachtes en gevoelens zichtbaar te maken. Met feiten, tips en 'lege inhoud' alleen, ga je het niet langer redden. Lege inhoud. Mooie paradox is dat, he? Zichtbaarheid anno 2019 gaat veel dieper dan alleen maar delen WAT je weet. Mensen hebben geen behoefte aan nog meer informatie. Aan nog meer WAT-content. Daar worden we mee overspoeld. Daar is al een tsunami aan. Daar maak je het verschil niet mee. Het verschil maken met zichtbaar zijn en je business ermee laten groeien, zit in een hele andere hoek. We willen zien hoe jij de dingen ziet. Willen ons herkennen in wat je voelt. We willen aanhaken bij je visie. Bij WAAROM je de dingen doet. Vanuit welke MINDSET (of HEARTSET) je jouw keuzes maakt. Kortom: we willen weten wie JIJ bent. Waar jij in gelooft. Waar je voor bent. Hoe jij de wereld ziet, proeft, beleeft. Marketing in 2019 is wildly personal. En we zijn allemaal influencers (oeh, vies woord). Influencen heeft niets te maken met het aantal volgers dat je hebt. Het heeft niets te maken met sponsordeals. En het heeft al helemaal niets te maken met hoelang je al bezig bent of hoeveel geld je omzet in je business. Als je alle franje weg stript, is er maar 1 doel met wat jij deelt op social media, op je website en in je video's . Het doel om 1 iemand anders te laten kijken. 1 iemand de ogen te openen voor wat er allemaal WEL mogelijk is. Hoe het allemaal ook kan. Of hoe het anders kan. Begin dit jaar besloot ik voluit dat influencerschap te omarmen. In Amerika noemen ze het: Thought Leadership. En sinds ik het doe, komen de meest te gekke kansen op mijn pad: Ik heb sinds gister een vaste vlog op LINDA.tv Mijn eerste vlog kijk je hier.