Ik deed dit expres
Ik wil dat het voelt als de draaiende stoelen van The Voice of Holland. Dat moment dat Anouk of Waylon of Ali omdraait. Er draait een wereld open. Een wereld van ervaring. Van connecties en netwerk. Van echte coaching. Van mogelijkheden. Zoiets moest er ook voor ondernemers komen. Daarom creëerde ik BraveNewMediaWorld. Elke editie hebben we een BraveNewMedia panel. Een beetje zoals the Voice coaches. De keuze voor dit panel is heel intentioneel. Heel expres. Je vindt zo'n panel bij geen enkel ander event. Ik kies heel specifiek voor een zorgvuldige mix van mediamakers & topondernemers die hun stoelen draaien. Naar jou en je business toe. Om je te helpen. Om je te coachen. Om je te laten groeien. Check de verhalen van wat dat oplevert hier. Ook deze keer hebben we weer een toppanel. Onder andere: ‣‣ Eve Tomaszewski, het brein achter The Goaldiggers Club: Ze werkte als editor voor bladen als Grazia, Cosmopolitan & LINDA.meiden en werkte in New York bij Vanity Fair voordat ze in 2015 haar eigen ondernemersplatform voor vrouwen begon. Eve weet als geen ander hoe je als vrouwelijke ondernemer connecties maakt met de media en is zelf altijd op zoek naar krachtige verhalen van ondernemers om ze een podium te geven en ze te helpen groeien. ‣‣Topondernemer Tonny Loorbach, de oprichter van onder andere De Internet Marketing Universiteit, bestsellend auteur en de ontwikkelaar van succesvolle software. Op zijn 31e heeft hij 6 succesvolle bedrijven en toch een leven zonder stress. Hij nam vorig jaar zijn hele team mee op een roadtrip door California, ziet overal gaten in de markt. Zijn superpower is dat hij altijd en overal weet hoe hij goede businesses en grote groepen bereidwillige klanten aan elkaar koppelt. Tonny is er om je te leren hoe je veel meer mensen inspireert, klanten binnenhaalt en veel meer impact maakt zonder het steeds drukker te krijgen. ‣‣Nina Pierson is de founder van PUP, het toonaangevende Creative Agency. Ze richtte ook de succesvolle saladebar SLA op en is de founder van het online magazine Bedrock. Op dit moment schrijft ze een boek waarin ze vrouwen bloedeerlijk interviewt over hun moederschap. Deze creatieve duizendpoot is eem serial entrepreneur. Zij komt je leren hoe je als drukke mompreneur toch van al je crazy business ideeën, succesvolle bedrijven maakt. Ze is een queen in having it all without doing it all herself en komt je daarin inspireren en helpen. ‣‣Comedian en Expeditie Robinson queen Soundos El Ahmadi begon in Expeditie als de underdog maar maakte van alle haters de grootste fans. Door helemaal zichzelf te zijn en daar trouw aan te blijven. Zij is er om je te helpen los te komen van je angst voor kritiek. Soundos is altijd een creatieve ondernemer geweest. Zij weet als geen ander hoe je, puur door jezelf te zijn, een merk creëert. En hoe je daarmee zalen uitverkoopt en in bladen als de LINDA terechtkomt. En dit is nog niet eens de hele lijst. Het BraveNewMediapanel is er om jou te leren kennen. Om met jou en je business mee te denken. Om je advies te geven. Om je ideeën te klankborden. Om je te vertellen hoe zij jouw business zouden aanpakken. Om jou verder te helpen. Lees bijvoorbeeld hier het verhaal van coach Rob die dankzij het mediapanel een samenwerking met de Happinez aanging. Alleen deze week nog haal je een kaartje met de vroegboekkorting. Tot vrijdag 22 februari heb je een kaartje voor € 175,- Na vrijdag wordt de prijs € 297,- ‣‣‣‣‣ Haal hier je kaartje met vroegboek korting voor BraveNewMediaWorld. Zin om ontdekt te worden? Wees erbij 7 maart. Za