Voor wie, waarom en wat is BraveNewMediaWorld?
M'n team en ik zitten volop in de laatste voorbereidingen voor BraveNewMediaWorld. De kaarten gaan hard, het panel is aan het warmlopen en we hebben er vet veel zin in! Ik krijg ook nog veel vragen over het evenement. Voor wie is het, wat ga je er nou leren, waarom wil je hiernaartoe? Hieronder heb ik een paar dingen op een rijtje gezet om je te helpen de keuze om te komen (of niet…) makkelijker te maken. Wat is BraveNewMediaWorld? BraveNewMediaWorld is er om je te helpen om de zichtbaarheid van je business te vergroten. Tijdens het eendaags event bespreek ik met jou én met een inspirerend panel van mediamakers en ondernemers wat zichtbaarheid nu eigenlijk inhoudt, waarom het belangrijk is om hieraan te werken en hoe je met wat simpele stappen en easy tools het veel leuker en makkelijker maakt.
- Daarom is BraveNewMediaWorld er: hier gaan we aan de slag met jouw verhaal en hoe je dat inzet voor de groei van je business.
- Je krijgt tools en inspiratie die je nodig hebt om jouw verhaal veel beter te delen met de wereld. Inspiratie van andere ondernemers die het ook spannend vinden, maar het toch doen.
- En je krijgt een dikke dosis Surinaamse Business Mama energie. Aanmoedigend, ondersteunend, maar ook die schop onder je kont die je nodig hebt.
- hands-on aan de slag met zichtbaarheid: wat is het, hoe doe je het, waarom wil je het?
- jouw verhaal: wie ben je, wat doe je, waarom doe je het?
- ik heb een toppanel van bekende ondernemers, BN'ers en mediamakers in het BraveNewMedia- panel die er zijn om met je mee te denken over je business en om kansen voor je uit te tekenen.
- easy tools en to-do’s bespreken die je kunt inzetten voor je zichtbaarheid.
- inspiratie hoe je jouw verhaal de wereld in druppelt, social media post voor social media post. Videootje voor videootje. Podcast aflevering voor podcast aflevering.
- Vraagt jouw missie of talent om gezien en gehoord te worden? Heb je het idee dat je meer uit je business kunt halen?
- Zie je andere ondernemers moeiteloos klanten binnenhalen via social media en weet jij niet waar je moet beginnen - laat staan wat je moet vertellen?!